TimisoaraHarga pengubah kotak 630kVABagaimana menyelesaikan masalah dalam industri

  • masa pelepasan:2023-08-12 13:00:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:306
  • Penerangan pantas:

    Timisoara,Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak.

Kandungan artikel

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;,TimisoaraPengubah distribusi tenaga tinggi,TimisoaraSaiz pengubah jenis kering 1250, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

TimisoaraPrinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik,TimisoaraEnergi pengubah, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Kampong Bukit BaruDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


TimisoaraHarga pengubah kotak 630kVABagaimana menyelesaikan masalah dalam industri



Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Perkhidmatan pertamaManufacturing process and steps of dry-type transformer

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.


TimisoaraHarga pengubah kotak 630kVABagaimana menyelesaikan masalah dalam industri



Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Dokumen kualitiBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

TimisoaraSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

TimisoaraMaklumat produk lain
  • DortmundAxle Co., Ltd.Prinsip bekerja ke arah yang betul

    DortmundAxle Co., Ltd.Prinsip bekerja ke arah yang betul

  • MochengJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPermintaan yang lemah untuk suhu tinggi, ha

    MochengJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapPermintaan yang lemah untuk suhu tinggi, ha

  • MochengPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKos pelaburan industri

    MochengPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKos pelaburan industri

  • MochengLift penglihatan rumah tanggaAnalisis jalan pembangunan industri semasa

    MochengLift penglihatan rumah tanggaAnalisis jalan pembangunan industri semasa

  • GorontaloPembuat pengubah minyak terjunFaktor yang mempengaruhi penggunaan

    GorontaloPembuat pengubah minyak terjunFaktor yang mempengaruhi penggunaan

  • TriesteKereta platform angkat hidraulik dalamKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

    TriesteKereta platform angkat hidraulik dalamKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

  • TriesteBeli jambatan boarding hidraulikProspek penyelidikan dan pengembangan pasar yang mendalam, ke

    TriesteBeli jambatan boarding hidraulikProspek penyelidikan dan pengembangan pasar yang mendalam, ke

  • KielJembatan boarding forklift bekasLangkah penyelenggaraan

    KielJembatan boarding forklift bekasLangkah penyelenggaraan

  • segera:Peringatan: Maklumat TimisoaraHarga pengubah kotak 630kVABagaimana menyelesaikan masalah dalam industri memberi anda TimisoaraHarga pengubah kotak 630kVABagaimana menyelesaikan masalah dalam industri oleh syarikat kami, perkhidmatan TimisoaraHarga pengubah kotak 630kVABagaimana menyelesaikan masalah dalam industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TimisoaraHarga pengubah kotak 630kVABagaimana menyelesaikan masalah dalam industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TimisoaraHarga pengubah kotak 630kVABagaimana menyelesaikan masalah dalam industri. TimisoaraHarga pengubah kotak 630kVABagaimana menyelesaikan masalah dalam industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TimisoaraHarga pengubah kotak 630kVABagaimana menyelesaikan masalah dalam industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!